Inschrijvingsformulier

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/scoutnet.be/users/blankenberge/public_html/core/spoon_compiled_templates/23e7c6a1cece0cedb54dc95a1e719cab_inschrijvingsformulier.tpl.php on line 285

(Aanvraag) Inschrijving nieuw lid

Dit formulier is bedoeld om een kind/jongere in te schrijven bij onze scoutsgroep, en wel als hij of zij zelf nog geen lid is bij ons of als ze geen broer of zus hebben die al ingeschreven is. (Voor die gevallen zijn er andere formulieren voorzien.)
Alle uitgebreide informatie vindt op de pagina van de inschrijvingen.

Gelieve er rekening mee te houden dat een inschrijving via dit formulier pas definitief is indien ze bevestigd wordt door de verantwoordelijke en op voorwaarde dat er een plaats vrij is in de betreffende tak.
Voornamelijk bij de kapoenen en de welpen bestaat de kans dat de belangstelling te groot is en dat we niet iedereen kunnen inschrijven. U wordt hiervan op de hoogte gehouden als u een inschrijvingsaanvraag ingediend heeft.
Enkel formulieren die ingediend worden t.e.m. zondag 1 september komen in aanmerking voor een ev. inschrijving.

Op dit moment zijn zowel de kapoenen als de welpen volzet voor het werkjaar 2019-2020. U kan nog een inschrijvingsaanvraag indienen: dan komt u wel op de wachtlijst terecht.

Opgelet:
Sinds enkele jaren communiceren alle takken standaard via digitale weg; als u dat anders wil, vraagt u daar best expliciet om. Dit om iedereen tijd en geld te sparen; bovendien helpt het ook het milieu wat.
Geef dus zeker wijzigingen aan uw e-mailadres door.

Klik hier voor de PDF-versie of hier voor een Word-document.

Vul de gemarkeerde, verplichte velden in; de overige enkel als ze van toepassing zijn.

verplichte velden zijn aangeduid

infoBeschrijvingAdres2
{$errorBeschrijvingAdres2}
Voorkeursadres voor correspondentie:

De activiteitenboekjes, inschrijvingsformulieren, etc. zullen naar dit adres gebracht worden.

{$errorVoorkeursadres}

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/scoutnet.be/users/blankenberge/public_html/core/spoon_compiled_templates/02ce5f184c958805e5b2771aa86f3ec6_inschrijvingsformulier_velden_herinschrijving_nieuw.tpl.php on line 435
 Vul ten minste één nummer in a.u.b. Telefoon
{$errorTelefoon}

Om u te contacteren bij noodgevallen of dringende vragen.
De optionele beschrijving is om ev. te verduidelijken naar wie er gebeld wordt: bv. oma, stiefmoeder
Optionele beschrijving
{$errorVast1}
Beschrijving: {$errorVast1Beschrijving}
{$errorVast2}
Beschrijving: {$errorVast2Beschrijving}
{$errorGsmMoeder}
Beschrijving: {$errorGsmMoederBeschrijving}
{$errorGsmVader}
Beschrijving: {$errorGsmVaderBeschrijving}
{$errorGsmLid}
Beschrijving: {$errorGsmLidBeschrijving}
Opmerkingen

Hier kan u andere relevante informatie toevoegen die u aan ons wil meedelen.
{$errorOpmerkingen}
Formulier verzenden
Na verzending van het formulier:

infoVolgendeActie

{$errorVolgendeActie}

Als er zich problemen voordoen of als u vragen hebt, kan u altijd terecht op